Thursday 27 March 2014

Selamat Membaca Kisah Si Cikgu Qiqin

Assalamualaikum..dan Selamat Sejahtera.

Alhamdulillah baru sekarang berkesempatan untuk menulis menaip. Dah lama sebenarnya berniat nak mencatatkan kisah si Cikgu Qiqin ni. Niat bermula seawal hari pertama sampai di tempat posting. Kenapa dan di mana? Oke..jawapan untuk soalan kenapa ada dalam jawapan di mana. Jadi saya akan terus bagi jawapan untuk soalan di mana?..di US --> Ulu Sugut. Naaa..tak tau kan kat mana tempat ni? Ala..orang Sabah yang saya kenal pun mengagau nak memikirkan kat mana la Ulu Sugut ni..apatah lagi kita yang di semenanjung ni kan? Maka, di situlah jawapan untuk soalan awal-awal tadi..kenapa saya berniat nak menulis kisah saya di US..sama macam tajuk besar gedabak blog aku ni..dari Kuantan ke US...

Untuk menceritakan semuanya, mungkin agak mustahil. Kekangan utama adalah ketiadaan kemudahan internet di US. Takpe, nanti saya akan ceritakan kisah kekangan-kekangan ni dengan lebih terperinci. *amboi!*

Oke..jumpa lagi!

Yang memulakan kisah,
~ CikguQiqin ~

No comments:

Post a Comment